Świąteczny toast BMW w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. „Luksus i sztuka to nieodłączni partnerzy”
Materiał promocyjny
10 grudnia w prestiżowych wnętrzach Teatru Wielkiego-Opery Narodowej w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie – świąteczne spotkanie dla przyjaciół marki BMW. Uroczystość swoją obecnością uświetnili ambasadorzy marki – reżyserka Małgorzata Szumowska oraz kontratenor Jakub Józef Orliński, który zachwycił publiczność prywatnym koncertem. Ogromne emocje wśród zgromadzonych wzbudził także zaprezentowany po raz pierwszy na żywo w Polsce ekskluzywny kabriolet BMW Skytop Concept. – Luksus i sztuka to nieodłączni partnerzy – powiedział Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Grup Polska.
Toast świąteczny BMW stał się już coroczną tradycją, którą marka celebruje, aby podziękować swoim przyjaciołom i członkom elitarnego BMW Excellence Club za kolejny wspólnie spędzony rok. W tym roku uroczystość odbyła się już po raz trzeci, a na wydarzeniu pojawiło się wiele znanych osobistości ze świata kultury, sztuki i biznesu.
Goście mieli okazję obejrzeć dwa niezwykłe przedstawienia baletowe, "Umierający łabędź" Michaiła Fokina oraz "Blask" Kristófa Szabó, a także zobaczyć ekskluzywny kabriolet BMW Skytop Concept, po raz pierwszy w Polsce zaprezentowany na żywo. Model wjechał na scenę w otoczeniu dymu i reflektorów, robiąc nie mniejsze wrażenie niż artystyczne występy i podkreślając luksusowy charakter imprezy. - Pokazuje przyszłość motoryzacji - powiedział w rozmowie z "halo tu polsat" Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Grup Polska.
Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć ambasadorów marki BMW: cenionej reżyserki Małgorzaty Szumowskiej oraz gwiazdy scen operowych Jakuba Józefa Orlińskiego, którego recital okazał się szczególnym punktem programu. - Uwielbiam współpracę z marką BMW. Uwielbiam, jak bardzo inwestują w sztukę - zaznaczył w rozmowie z "halo tu polsat" Jakub Józef Orliński.
- Ta marka umie wesprzeć artystów - dodała reżyserka Małgorzata Szumowska. Potwierdza to spot reklamowy stworzony przez artystkę we współpracy z Orlińskim oraz operatorem Michałem Englertem. To film, podkreślający wartości marki BMW: pasję oraz innowacyjność. Ale też dowód na to, iż sztukę oraz luksus jak najbardziej można ze sobą łączyć.
Materiał promocyjny