Świąteczny toast BMW w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. „Luksus i sztuka to nieodłączni partnerzy”

Materiał promocyjny

10 grudnia w prestiżowych wnętrzach Teatru Wielkiego-Opery Narodowej w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie – świąteczne spotkanie dla przyjaciół marki BMW. Uroczystość swoją obecnością uświetnili ambasadorzy marki – reżyserka Małgorzata Szumowska oraz kontratenor Jakub Józef Orliński, który zachwycił publiczność prywatnym koncertem. Ogromne emocje wśród zgromadzonych wzbudził także zaprezentowany po raz pierwszy na żywo w Polsce ekskluzywny kabriolet BMW Skytop Concept. – Luksus i sztuka to nieodłączni partnerzy – powiedział Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Grup Polska.

BMW udowadnia, że luksus i sztuka mogą harmonijnie się przenikać
BMW udowadnia, że luksus i sztuka mogą harmonijnie się przenikaćmateriały promocyjne

Toast świąteczny BMW stał się już coroczną tradycją, którą marka celebruje, aby podziękować swoim przyjaciołom i członkom elitarnego BMW Excellence Club za kolejny wspólnie spędzony rok. W tym roku uroczystość odbyła się już po raz trzeci, a na wydarzeniu pojawiło się wiele znanych osobistości ze świata kultury, sztuki i biznesu.

Świąteczny toast BMW w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. „Luksus i sztuka to nieodłączni partnerzy”materiały promocyjne

Goście mieli okazję obejrzeć dwa niezwykłe przedstawienia baletowe, "Umierający łabędź" Michaiła Fokina oraz "Blask" Kristófa Szabó, a także zobaczyć ekskluzywny kabriolet BMW Skytop Concept, po raz pierwszy w Polsce zaprezentowany na żywo. Model wjechał na scenę w otoczeniu dymu i reflektorów, robiąc nie mniejsze wrażenie niż artystyczne występy i podkreślając luksusowy charakter imprezy. - Pokazuje przyszłość motoryzacji - powiedział w rozmowie z "halo tu polsat" Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Grup Polska.

Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć ambasadorów marki BMW: cenionej reżyserki Małgorzaty Szumowskiej oraz gwiazdy scen operowych Jakuba Józefa Orlińskiego, którego recital okazał się szczególnym punktem programu. - Uwielbiam współpracę z marką BMW. Uwielbiam, jak bardzo inwestują w sztukę - zaznaczył w rozmowie z "halo tu polsat" Jakub Józef Orliński.

- Ta marka umie wesprzeć artystów - dodała reżyserka Małgorzata Szumowska. Potwierdza to spot reklamowy stworzony przez artystkę we współpracy z Orlińskim oraz operatorem Michałem Englertem. To film, podkreślający wartości marki BMW: pasję oraz innowacyjność. Ale też dowód na to, iż sztukę oraz luksus jak najbardziej można ze sobą łączyć.

Materiał promocyjny

materiały promocyjne
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas